صندلی شکسته

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

صندلی شکسته

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

این انتظار شیرین است ، زیرا پایان آن یعنی آغاز زندگی من و تو

با تو آغاز نکردم که روزی به پایان برسانم.

عاشقت نشدم که روزی از عشق خسته شوم .

با تو عهد نبستم که روزی عهدم را بشکنم .

همسفرت نشدم که روزی رفیق نیمه راهت شوم .

همنفست نشدم که روزی عطر نفسهایم را از تو دریغ کنم .

و با یاد تو زندگی نمیکنم که روزی فراموشت کنم .

با تو آغاز کردم که دیگر به پایان نیندیشم .

عاشقت شدم که عاشقانه به عشق تو زندگی کنم .

با تو عهد بستم که با تو تا آخرین نفس بمانم .

همسفرت شدم که تا پایان راه زندگی با هم باشیم .

همنفست شدم که با عطر نفسهایت زنده بمانم .

و با یادت زندگی میکنک که همانا با یادت زندگی برایم زیباست .

همچنان لحظات زیبای با تو بودن میگذرد ،

از آغاز تا به امروز عاشقانه با تو مانده ام

ای همسفر من در جاده های نفسگیر زندگی 

اگر در کنارم نباشی با یادت زندگی می کنم ،

آن لحظه نیز که در کنارمی با گرمی دستهایت و نگاه به آن چشمان زیبایت زنده ام .

ای همنفس من بدون تو این زندگی بی نفس است ،

عاشق شدن برایم هوس است و مطمئن باش این دنیا برایم قفس است .

با تو آغاز کرده ام که عاشقانه در دشت عشق طلوع کنم ،

طلوعی که با تو غروبی را نخواهد داشت .

و همچنان لحظات زیبای با تو بودن می گذرد ،

لحظه هایی سرشار از عشق و محبت .

با تو بودن را می خواهم نه برای فرداهای بی تو بودن .

با تو بودن را می خواهم برای فرداهای در کنار تو بودن .

با تو بودن را می خواهم برای فرداهای عاشقانه تر از امروز .

پس ای عزیز راه دورم با من باش ، در کنارم باش و تا ابد همسفرم باش .

چقدر انتظار برای رسیدن به تو شیرین است

خیلی این لحظات برایم زیباست

به انتظار آن روز نشسته ام تا ما به هم برسیم و

یک زندگی عاشقانه را بر پا کنیم

قلبم برای آن روزی که تو را در کنار خودم میبینم می تپد

و تک تک ثانیه ها را می شمارم تا لحظه دیدار تو فرا رسد

چقدر این انتظار شیرین است

انتظار برای رسیدن آن لحظه که ما برای هم هستیم

خوشبختی تو ، شادی من است و شادی تو ، آرزوی من است ...

شاد باش که این لحظه ها خیلی زیباست ، این انتظار شیرین است ،

پایان این انتظار لحظه ای است که ما بعد مدتها سختی به هم میرسیم و همدیگر را در آغوش میفشاریم.

شاد باش که این راه سخت پایانی دارد و پایان راه خیلی زیباست .

معنای زندگی با تو پر از معناست ،

گریه نکن عزیزم ، میدانم که از این انتظار خسته ای

و می دانم که بعد از من ، تو یک دلشکسته ای .

می دانم از آن روز می ترسی که ما به هم نرسیم

و بعد از اینهمه سختی سرنوشت ما را از هم جدا کند .

ما برای هم هستیم ، زندگی یعنی من و تو .

من بدون تو ، تو بدون من یعنی بدون هم هرگز.

گریه نکن عزیزم ، قطره های اشکتت قلبم را میسوزاند ،

چهره پریشانت مرا ناامید میکند .

این انتظار رسیدن شیرین است ،

چون برای تو و به عشق تو به انتظار نشسته ام .

به آن لحظه رویایی بیندیش که ما بازی عشق را میبریم و از سختی ها ،

غم ها و دلتنگی های لحظه های عاشقی میگذریم و به هم می رسیم .

آری این انتظار شیرین است ، زیرا پایان آن یعنی آغاز زندگی من و تو ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد