صندلی شکسته

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

صندلی شکسته

هر چه گشتیم در این شهر نبوداهل دلی . . . . . که بداند غم دلتنگی وتنهائی ما

زندگی

زندگی ،


تمامش خطای دید است !


من تو را می بینم و تو،



مرا نمی بینی ... !

من دلم تنگِ کســــی ست

من دلم تنگِ کســــی ست،


که


به دلتنگـــی من میخنـــدد...

دلــــــــم می خواست یکی رو داشتــــــــم

دلــــــــم می خواست یکی رو داشتــــــــم ،


بعضی وقتا که مردم خستـــــــم مـــــــــی کردن ،


میومد کنارمــــــو دستاش رو می گذاشت دو طرف ِ صورتـــــــم


زُل می زد تو چشــــــــام ،

مــی گفت:


“ببیـــــــن ! تــــــــو مــــــــــن رو داری!!“

خسته ام

خدایـــــــــــا :کم آورده ام ،

صبری که داده بودی تمام شد ،

ولی دردم همچنان باقیست .

بدهکار قلبم شده ام ،

میدانم شرمنده ام نمیکنی؛

باز هم صبـــــــر میخواهم......